Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Jack Werner - 26 mars 2012 19:03

Tyvärr så blir det ingen blogg Idag då jag har gått vilse i bloggträsket.

Av Jack Werner - 26 mars 2012 03:18

 Har besökt andra bloggar för att få lite idéer om hur jag kan bygga upp en site som är lättläst och intressant. Hittade massor av snygga sidor som är väl uppbyggda grafiskt, nu gäller det att förstå hur dom gör. Men innehållet... För H-E... Vem bryr sig om du käkade våfflor på våffeldagen? Desto fler bloggar jag besökte desto mer modfälld blev jag. 

 99% av alla bloggar skrivs av fjortisar. 

 99% av fjortisarna är i en kris.

 50% Skriver om mode som dom har hittat i Ellos katalogen.

 30% Skriver om sina hästar

 20% Om sina hundar 


 Jag hittade EN blogg som hade skrivits av en personlig tränare i Golf??? Men han skrev bra saker om kost, träning och motivation. Jag lyckades göra en länk till hans sida. Se i Vänsterspalten under länkar. (Jag vet, men det kanske behövde förklaras).

   Ska spana vidare i träsket. Om jag försvinner så vet ni var ni ska börja leta.

 

Ovido - Quiz & Flashcards